פתרונות BCP

אדגר דאטה סנטר מספקת עולם שלם של פתרונות היערכות לשעת חירום. אדגר מספקת מענה לצורך הבסיס של הארגון העסקי להמשיך ולתת שירות גם כשהוא חווה אירוע קיצוני או כל אירוע חירום אחר המונע ממנו את המשך פעילותו.

ארגונים עסקיים שנקלעים למצב חירום באתרי המחשוב שלהם מוצאים עצמם בלא מעט מקרים ערוכים באופן לא מלא על מנת להמשיך ולתפעל את הפעילות העסקית השוטפת של החברה. המידע קיים ויש תקשורת, אבל כיצד ממשיכים? מאיפה עובדים? איך ממשיכים לתת שירות?  סוגיות עסקיות מהותיות.
אדגר דאטה סנטר מספקת במתקניה מגוון רחב של פתרונות להמשכיות עסקית- אולמות אירוח לתשתיות המחשוב במגוון אפשרויות ייעודיות, אזורים ייעודיים של עמדות עבודה בתצורות שונות- כולל/לא כולל מחשבים, טלפונים, ריהוט מלא, אזורי נוחות- קפיטריה, קבלת קהל, חדרי ישיבות ומשרדים חליפיים.
במסגרת הפתרון המוצע ארגון עסקי החווה אירוע בחדר המחשבים שלו יכול לדלג אל מתקן אדגר ולהשתמש בתשתיות הייעודיות שלו שהוכנו  מראש ולהתחיל תוך זמן קצר להמשיך ולפעול ללא הגבלת זמן .אדגר מעמידה לרשות לקוחותיה גם צוות תמיכה שיתמוך בכל הנדרש על מנת להעמיד לרשות הלקוח את כל התשתיות הנדרשות.

 

שרותים נוספים

אדגר דאטה סנטר מספקת מגוון רחב של פתרונות אירוח ואחסון, שירותי תקשורת, שירותי המשכיות עסקית ואתרי גיבוי.